De inzameling van afval is per 1 januari 2018 veranderd in de gemeente. Er zijn diverse maatregelen genomen om afvalscheiding te stimuleren. U als ligplaatshouder of passant kunt hier ook een belangrijke bijdrage aan leveren. Daarom verzoeken wij u uw scheepsafval gescheiden in te leveren, klik hier om te lezen hoe dat in zijn werk gaat vanaf dit seizoen.
Vergelijkbare berichten
Website verhuisd naar een nieuwe provider
DooradminHelaas hebben we de laatste tijd veel last gehad van hackers,
Opening nieuw sanitair en havenkantoor
DoorFrans EbbingeEr is een geheel vernieuwde sanitair ruimte met toiletten, wasruimtes en douches zonder muntautomaten. Daarnaast een groter havenkantooren een aparte ruimte met afwasgelegenheid met warm water. De officiele opening is verricht op 15 april 2023 door Hans de Groot.
Maatregelen i.v.m. corona
DoorFrans EbbingeUiteraard houden wij ons aan de richtlijnen van de overheid en in het bijzonder aan de noodverordening die geldt in onze regio. Helaas moeten wij daarom ook enkele maatregelen nemen om verdere verspreiding van het coronavirus tegen te gaan. Wij doen een dringend beroep op u om dit te respecteren; alleen dan kunnen we de…
Captains drink 2018 op 28 april
DoorFrans EbbingeHet nieuwe vaarseizoen gaat binnenkort weer van start en daarom nodigt Jachthaven de Brasem alle ligplaatshouders van harte uit voor de jaarlijkse captains drink op zaterdag 28 april
Siem van Ruiten 1933-2017
DoorFrans EbbingeOp 12 augustus hebben wij helaas afscheid moeten nemen Siem van Ruiten: buurman en commissaris van onze jachthaven in de periode 2012-2015.
Geen water zo diep of men vindt er grond in!
DoorFrans EbbingeWij hebben gedurende 8 jaar met heel veel plezier de haven mogen beheren. Maar aan alles komt een eind. Het is ook moeilijk om hiervoor het juiste moment te kiezen. Het waren jaren met veel leuke, afwisselende momenten en vooral bijzondere mensen. Soms moesten wij alle zeilen bijzetten om het reilen en zeilen van de…
